Havregrynsgröt

Go morgon! Nu har jag precis vaknat av att solen skiner in, kanske det snart börjar bli dags att hänga upp rullgardinerna som jag har köpt till sovrummet... Men samtidigt är det mysigt att vakna av solen.
Ska bara sitta här vid datorn en snabbis nu på morgonen, sen är det dags att äta lite frukost. Ska prova att äta havregrynsgröt idag, har inte ätit det på många år men akupunktören tyckte att jag skulle äta det och vad gör man inte för att det ska lyckas :-)

Ikvälll är det dags att jobba igen, jobbar hela helgen så jag hoppas att allt kommer att flyta på bra.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!

Vi har visst samma läkare du och jag =)

Pratade även med honom akupunktur, men han ville inte direkt säga nåt sa han.

Jag har också hört detdär med värmen i kroppen och just i underlivet kan ha stor betydelse om man inte lyckas bli gravid.

Känner du någon skillnad nu efter 1:a behandlingen?? är som i valet & kvalet hur jag ska göra med det. Man griper verkligen efter halmstrån känns det som.

Hur kom det sig att ni valde att börja med akupunktur?

Bor ni i närheten av skellefteå? Isf finns det någon akupunktör du skulle rekommendera? har haft kontakt med en som nu tyvärr lagt ner sin klinik.

Hoppas du får en bra helg!

2009-03-20 @ 17:02:32
URL: http://eninreresagenomivf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback