Missfall

Nu var det ett tag sedan jag skrev om hur det går/gick med våran graviditet. Tyvärr måste jag säga att vi gjorde ett gravtest till i fredags och det visade minus så det är bara att konstatera att jag har fått ytterligare ett missfall.

Jag har pratat med min ivf klinik idag och jag behöver inte åka och göra ultraljudet som det var tänkt imorgon, känns skönt att slippa det.

Nu har jag slutat med alla mina mediciner och ska bara ta det lugnt ett tag och låta kroppen vila. Sen om vi känner att vi orkar och hinner framför allt så kommer vi nog att göra vårat sista ivf försök som vi har kvar i 3 packet som vi har köpt innan de stänger för sommarsemestern.






Kommentarer
Postat av: Greta

Å vad hämskt, men det låter ju bra att ni ser framåt. Håller mina tummar för er.

2009-03-02 @ 16:10:35
URL: http://morgonstund.bloggsida.se/
Postat av: Jakita

Så fruktansvärt tråkigt :-(

Stor kram !

Hanna

2009-03-02 @ 21:42:31
URL: http://www.lovelykellie.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback