Tiden går så fort

Idag är det dags att jobba igen. Den här veckan då jag har varit ledig har bara runnit iväg, fattar inte alls var tiden har tagit vägen. Känns inte som jag har gjort nåt alls...

Har inga planer alls för dagen utan jag ska bara ta det lugnt och kanske pyssla lite här hemma. Skulle egentligen behöva börja slipa mina bokstäver, men jag vet inte om jag har energi till det idag, annars får det vänta till nån annan dag.

Nu vill jag att min mens ska komma, men den är helt borta, svårt att kunna säga när den ska komma efter missfallet, men den måste bara komma snart för annars blir det tight med tid för oss att hinna göra vårat ivf försök innnan de stänger för sommaren...
Så om det är nån av er som har sett min mens så kan ni ju skicka hit den ;-)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag har letat o letat men hittar tyvär inte den här :-( ;-) Vet hur det känns, jobbigt o inte veta när den kommer o man kan inte planera nåt. Får hoppas att det inte dröjer allt för länge.



Kram Kurreburre

2009-03-30 @ 22:08:30
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback