Fredag igen

Oj vad dagarna bara rinner iväg, idag är det fredag igen. Känns som att det precis har varit helg...
Idag ska vi nog börja ta itu med våran vägg som ska spacklas, slipas och sen tapetseras. Eller vi och vi ska inte göra det, utan det är min kära man som ska göra det roliga jobbet. Jag får hjälpa till så gott jag kan med att räcka honom sakerna som han behöver. Är lite besvärligt att ordna den här väggen då den är ovanför trappen så man måste stå på en ställning för att nå. Skulle så gärna vilja att vi hann göra klart väggen och även sätta upp lite lister innan jag fyller år, men vi får se hur det blir med den saken.

Ikväll är det Så ska det låta på tv kl 20:00, sen kl. 21:30 så är det Singing bee, jag kommer att sitta klistrad... älskar såna program :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback