Go morgon

Go morgon, eller man kanske ska säga go dag då klockan är 16:00 nu... har nyss kommit mig i kläderna. Har inte sovit bra idag, vet inte om det är det fina vädret som får mig att vilja vara vaken eller vad det är. Vaknade i alla fall vid 14:30 idag men jag klev inte upp på en gång utan jag låg och drog mig och läste lite i min bok. Sånt är ju alltid trevligt.

Idag har jag fått en tid för min nästa akupunkturbehandling, det blir på onsdag, dagen efter äggplocket. Tror att det kommer att bli skönt att få lite nålar då som kan hjälpa mot den ev smärta som man känner efter äp.

Jag ringde även till min frisör idag och hade tur att få en tid för klippning på onsdag. Ska bli så skönt att få klippa håret, mitt hår växer verkligen som ogräs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback