Klimakteriekossa

Min syrra frågade mig för ett tag sedan vad jag kallade min man för, då svarade jag ***** (hans namn) sen så kom nästa fråga varöfr jag alltid skriver gubben här... det har inte att göra med att jag kallar han för det, men jag vill inte skriva några namn alls har i bloggen. Jag skriver om vad som händer i våra liv men jag är ändå lite personlig på det sättet att det inte står några namn här.

Inatt har jag jobbat så jag har försökt att sova under dagen, men det var lättare sagt än gjort. Mina svettningar kommer bara mer och mer... Jag har blivit en riktig klimakteriekossa. Känner att min humör är sämre, det känns som att det har börjat växa ut horn ur pannan på mig...

Idag har jagi alla fall fått min sprayblödning, på spraydag 10 så det känns skönt. Då borde jag få börja med sprutorna till veckan. Efter några dagar med sprutor så brukar klimakteriebesvären försvinna, hoppas i alla fall det för mina nära och käras skull :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback