Sjukanmält mig

Det var tänkt att jag skulle jobba hela den här helgen, men jag har varit tvungen att sjukanmäla mig. Klarar knappt av att resa mig upp ur bilen och sätta mig igen. Förstår då inte hur jag skulle fixa att jobba hela natten då det blir ett 60 tal i och ur bilen. Så nu ska jag bara ta det lugnt, njuta av solen och av embryona som är i magen. Just nu är jag i alla fall gravid och det hoppas jag att jag ska vara långtid framöver :-)

Har lovat syrran att jag ska vara barnvakt åt lillkillen några timmar idag, så det ska jag försöka göra. Blir inte så mycket att lyfta han. Men det ska nog gå bra i alla fall. Ska kolla med min mormor om hon är sugen på att komma förbi och "leka" med oss :-)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis till ruvandet:o):o)



Tror det är bra att du sjukanmälde dig. Var egoist och gå hemma och njut istället. Hoppas din mage mår bättre snart.



KRAM!

2009-05-29 @ 08:35:35
URL: http://barnlangtan.bloggagratis.se
Postat av: Greta

Låter bra att du skall njuta lite nu.

2009-05-29 @ 14:33:33
URL: http://morgonstund.bloggsida.se
Postat av: helena

låter underbart att du e gravid! Jag med!! =) Håller alla tummar och tår att allt kommer gå bra!

2009-05-30 @ 07:26:44

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback