Sprutdag 5

Nu har jag redan kommit till sprutdag 5 och mina vallningar är nästan helt och hållet bortblåsta. Känns så skönt :-)

Jag känner inte av sprutorna så mycket, men än att jag är lite öm i magen så jag hoppas att det har börjat att hända lite saker...

Nu ska jag snart börja åka iväg, ska till syrran innan jobbet och hälsa på. Ska vara där imorgon på dagen och passa lillgrabben. Så det bli ingen sömn efter nattjobbet... Hade ändå inte hunnit sova då jag ska ta blodprovet 11, så det blir en tidig kväll imorgon.

Gubben har börjat att fylla vatten i badtunnan, så imorgon blir det ett bad i den, ska bli riktigt härligt :-)

Kommentarer
Postat av: helena

Hej. Snubblade in på din sida genom en annan och genom en annan. =) Man blir helt virrig av alla bloggar man hittar. Ville bara säga att jag gilla din blogg. Håller tummarna att allt går bra!

2009-05-17 @ 21:46:17
URL: http://rockygirl-rockygirl.blogspot.com
Postat av: Lila

Sprutdag 5 redan....vad tiden går fort. Oh, härligt med badtunnan...jag=avis.



Kramis L

2009-05-18 @ 12:54:20
URL: http://drommenometttillbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback