Vetekudden är hittad

Igår letade jag och letade men hittade inte min vetekudde nånstans... gissa vad det första som jag såg idag då jag öppnade förrådsdörren... jo vetekudden så den har nog legat där hela tiden. Ibland känns det som att man är blind.

Så snart ska jag ta och värma kudden i micron och lägga mig och sova lite middag. Ska jobba inatt och då gäller det att vara pigg och glad :-)

Jag har fortfarande inte fått nåt samtal från ivf kliniken ang när jag ska starta med sprutorna, om de inte ringer idag så ska jag maila till dem igen.
Tror att de har mycket att göra, för i vanliga fall ringer de upp samma dag eller senast dagen efteråt... jag mailade till dem i lördags så då borde de ha ringt i måndags och idag är det onsdag... Men det kanske tycker att man ska veta då jag är inne på 4:e ivf försöket nu...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej.

Min läkare bokade in besök med mig samma dag som sprutorn ska börja tas. Hur ofta besöker du din läkare?

Det här med akupunktur, går du på det i samband med IVF? Läst fler som går på det och dom har också gått igenom IVF.

Kram

2009-05-06 @ 18:41:01
URL: http://invitrofertilisation.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack så mycket!



Jag håller tummarna för att ert försök lyckas!

Kramar Sara

2009-05-07 @ 07:49:55
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: Lila

Det där med vetekudde ska jag nog anamma, ska nog prata med min akupunktör (om det nu heter så:)) så det inte blir helt fel utifrån vad jag har för "fel":):)



Irriterande att de inte hör av sig ang. sprutorna. Man vill ju veta.



Kramis L

2009-05-07 @ 09:25:51
URL: http://drommenometttillbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback