Försvunna

Fortfarande är dvd skivorna försvunna, kan inte fatta var jag har gömt dem. Nu ger jag nog upp med letandet. Det är bara att inse jag kommer inte att hinna hitta dem i tid innan festen på lördag.

Den här dagen har jag spenderat i sängen efer att ha jobbat hela natten. Nu har jag 2 nätter kvar att jobba sen är jag ledig hela helgen, verkligen skönt när man har jobbat några helger på rad.

Om man tittar ut genom fönstret så kan man inte tro att det är slutet av november, det är inte snö så långt ögat kan nå och det regnar... Börjar att ångra mig mer och mer att jag sa att jag inte vill ha nån snö. Om det inte är försent att ändra sig så vill jag ha snö NU men inte så där jätte mycket utan det räcker gott med 2 dm ;-)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller med, svårt att tro det är vinter OCH första advent på söndag;o)



Kram!

2009-11-25 @ 09:13:43
URL: http://www.barnlangtan.se/
Postat av: Sofie

Jadu, hade jag varit Saida så hade jag gärna hjälpt dig med skivorna. Det är verkligen förargligt att man kan gömma nåt så bra att man inte ens kommer ihåg själv vart man lagt det. Jag är precis likadan själv.

Saknaden av snön är stor här med, det som för några veckor sen var alldeles vitt och vacker ute är nu bara ett grått mörker. Har dock fått nys om att det visst är mycket snö i Pajala, så man får väl packa resväskan och flytta dit om man ska få jul och vinter non gång.=)

Hoppas du haft en skön dag och fått vila ut dig efter många nätters arbete!

kram

2009-11-25 @ 13:06:06
URL: http://www.eninreresagenomivf.blogspot.com
Postat av: Carro

Men du har inte ¨lånat ut dem då? ;)

2009-11-25 @ 15:23:45

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback