Härlig promenad i höstvädret

God morgon!

Har precis kommit in efter en skön promenad med hunden i skogen. Idag hade jag inga problem med att hitta hem, känns skönt efter ha varit ute och promenerat. Var ju över en vecka sedan sist, har inte haft nån energi alls efter influensan, men nu är jag på gång igen. Måste ju ta tag i allt nu om jag inte ska förlora tävlingen mot syrran.

Idag ska vi till mina föräldrar och hjälpa dem att äta upp all mat som är över efter kalaset, så det är väl bara för att offra oss och äta lite färdiggjord mat ;-)

Jag har börjat fundera mer och mer på julklappar,
idag är det den 1:a november och om jag ska vara klar när den här månaden är slut så måste jag nog göra ett ryck nu. Men jag har börjat att fundera och till vissa är redan julklapparna inhandlade ;-)

Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Vad härligt det låter med höstpromenad! Önskar att jag hade hunnit det idag, men lägenheten skriker: STÄDA MIG, så det är väl bara att hugga in. Hoppas du haft en kanonhelg! Kram Emmy

2009-11-01 @ 15:59:12
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Alice

Ja det lät underbart med höstpromenad i skogen! Önskar jag också hade kommit iväg på något sådant, kanske imorgon. Kram!

2009-11-01 @ 20:48:04
URL: http://alice-ivf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback