I städartaget igen

Nu har jag precis tagit en liten pause i städningen, vet inte var jag får all min energi ifrån... Ibland har jag ingen ork alls och ibland som idag tex så vill jag göra allt. Jag har nu storstädat badrummet, gubben håller ju på att sätta upp en glasvägg där inne så nu vill jag göra fint, för ikväll kommer väggen att vara färdig :-)

Jag funderar lite grann vad jag ska ta itu med härnäst, men ett varv med dammsugaren står högt upp på listan så det blir nog först det. Sedan ska lite tvätt in i garderoberna. Konstigt att det inte räcker med att tvätta, sen hade ju kläderna kunnat hoppa in i garderoberna av sig själv... det vore nåt eller hur!

När gubben kommer hem från jobbet ska vi sätta upp julbelysning här på gården, egentligen är vi väl lite tidigt ute men det är så mörkt nu på eftermiddagen och kvällen så nu vill jag ha nåt som lyser upp. Köpte ny utebelysning när vi var på ikea, men jag är inte så där jätte nöjd med den. Tror inte att det blir precis som jag hade velat, men när man är två så måste man ju kompromissa ibland eller hur?! 


Kommentarer
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Ibland förvånar man sig själv :-)



Sv: Jag det varierar ju det där med favorit och accentfärger :-)

2009-11-12 @ 23:12:44
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback