Julbak

Helt otroligt så har vi inte fått några kommentarer på tidningsartikeln, inte ens min mormor som jag vet läser den här tidningen har sagt nåt. Hon brukar annars ha lite svårt för att säga saker på ett bra sätt men hon kan inte ha känt igen oss...

I trådarna som jag hänger i på familjeliv så kallar de mig för deras hjältinna som berättar om våran resa. Blir lite generad över alla snälla komplimanger vi får...

Idag har jag varit ute i skogen och plockat lite mossa, var sen tänkt att jag skulle göra ett mosshjärta som skulle få sitta på ytterdörren. Men tyvärr så har jag inte tålamodet så jag blev irriterad och var på väg att kasta ut hjärtat genom fönstret. Räknade till 10 flera gånger om men det gick inte... Så det slutade med att gubben gjorde hjärtat, men jag vet inte riktigt vad jag tycker om det än. Måste nog fixas till på sina ställen...

Vi har även börjat med lite julpyssel som ska bli julklappar... nåt mer än så kan jag tyvärr inte skriva här. För det finns dem som läser som kanske kommer att få av vårat pyssel, så efter jul kan jag berätta mer om våra hemma gjorda julklappar ;-)

Nu medans jag har suttit och skrivit det här har jag fått lite extra energi så jag tror att jag ska ta och baka några julkakor som jag hittade ett recept på i min nya Hus och hem tidning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback