Julpynt

Tack för era kommentarer som jag fick på förra inlägget, känns ju skönt att veta att ni inte tycker att det är jätte tråkigt att vara här inne och läsa ;-)

Idag har jag gjort det, alltså tagit fram alla mina julsaker... Jag kunde inte hålla mig längre, ville bara ha upp allt. Medans jag höll på så tänkte jag att jag tar fram stjärnorna men jag tänder dom inte, tror ni att jag kunde hålla mig... när de väl hängde i fönstrena så var jag snabbt där och tända alla. Så nu har jag fullt julpynt här hemma och det är så mysigt. Det är ju bara drygt 2 veckor kvar tills 1 advent och tiden går så fort...
Jag har en arbetskompis som pyntade allt för 2 veckor sedan, så jag är inte först!

Nu ska jag gå och sätta mig i soffan med pepparkakor och lite te, hade gärna haft julmust men tyvärr har jag inte köpt hem det än...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fy tusan vad jag blir avundsjuk! Jag är också en sån där som tycker att vänta till December med att julpynta är totalt för länge. Bor dock ihop med en som inte alls är lika begeistrad som jag så jag får hållas på halster ett tag till.

kram

2009-11-17 @ 10:57:27
URL: http://www.eninreresagenomivf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback