Oturs- eller turdag?

Idag är det fredag den 13:e! De allra flesta ville nog inte kliva upp imorse, utan hellre ligga kvar i sängen under däcket och läsa en bra bok eller nåt sånt. För mig känns det lite tvärtom... 13 har alltid varit ett av mina turtal så jag hoppas att det här bli en riktigt bra dag!

Jag jobbar den här helgen också, känns väl inte så där jätte kul men ibland måste man offra sig.

Har inte alls gjort nåt idag, har känt mig lite små seg så jag har bara slöat på här hemma. Men jag ska väl snart försöka få nåt gjort, kanske?!


Kommentarer
Postat av: Greta

Fredag den 13 är som vilken annan dag som hels för mig. Hopas du får en trevlig jobbar helg.

2009-11-13 @ 21:30:34
URL: http://morgonstund.bloggsida.se
Postat av: Sara

Jag skriver under på det, nästa år ska bli MYCKET bättre!



Kram

2009-11-14 @ 11:46:00
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback