Pysslar här hemma

Hej igen!

Är vid datorn en snabbis innan det är dags för mig att börja ladda för att jobba inatt och resten av helgen också...

Idag har vi (kanske skulle skriva gubben istället... ) börjat sätta upp en glasvägg i badrummet. Det har varit mycket tjorv då golvet lutar så mycket, men nu har han fått till grunden och "skenorna" sitter på plats. Så ikväll eller imorgon ska glasbitarna börja sättas upp. Tror att det kommer att bli jätte fint :-) Han fick den här glasväggen av mina föräldrar när han fyllde år för (nu kommer det pinsamma) 3 år sen. Vi har helt enkelt inte hunnit eller haft intresse att sätta upp vägen förrän nu. Men men vad heter det, bättre sent än aldrig!

Nu ska jag sätta mig framför tv:n en stund och ha lite fredagsmys innan det är dags att åka till jobbet. Tittar ut och ser att det är snö blandat regn, hoppas verkligen inte att det blir halt inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback