TV4

Nu har jag precis blivit intervjuad av TV 4... Usch vad nervös jag var. Men det gick bra tror jag. Det handlade om provrörsbefruktning och skillnaden mellan de olika landstingen.
Jag bor ju i ett snålt landsting Norrbotten och här får vi bara 1 finansierat försök, medans Stockholm tex får 3 försök.

Tycker att det är jätte bra att det här tas upp.

Redan ikväll klockan 18:30 sänds första delen av tre. Jag ska vara med imorgon. Det här programmet sänds bara i TV4 Norrbotten och Västerbotten.


Kommentarer
Postat av: Carro

Spännande! Ska bänka mig framför tvn imorgon :-)

2009-11-17 @ 20:17:02
URL: http://densomvantar.blogspot.com/
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Va bra o kul att du e med! Jag har oxå varit i kontakt med dem! Jag tycker att det här e jättebra att det tas upp! Men vi diskuterade att även ta upp att det finns en hel del som gör många försök utan o lyckas alls, när man tar upp det här i media så berättar man alltid bara omdem som lyckas tillslut. Så klart vill man ju vis asolskenhistoreierna men det e ju bra o belysa det andra oxå. Får se om vi kommer med på nåt hörn vi med :-)



Man kan kolla på reportaget via TV4s hemsida eller?

2009-11-17 @ 20:23:03
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad bra att du ställer upp! Det är ju helt sjukt att ni i norr bara får ett försök, medans vi i Västergötland har tre.



Tack för kramarna, dom behövdes!

Kram Sara

2009-11-18 @ 12:46:08
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback