Grattis Jenny och Magnus!

Var precis in och kollade på Jennys blogg http://barnlangtan.se/ och igår kväll fick hon och Magnus äntligen sin lilla stjärna.
Ett jätte stort grattis till eran pojke, ska bli roligt att få se bilder och höra om allt sen!


Igår trodde jag att jag höll på att bli frisk men senare på kvällen blev jag sämre igen så tyvärr är det här en envis influensa som inte vill ge med sig.

Var meningen att jag skulle åka och vaccinera mig idag, men då jag fortfarande har lite feber valde jag att inte göra det idag. Vet förresten inte hur jag ska göra med vaccinet egentligen. Nu har jag snart legat sjuk en vecka, vet ju inte om det är svininfluensan jag har haft eller vad det är, men vad är egentligen oddset att jag ska bli sjuk i nåt liknande igen.... jag måste fundera vidare lite på det här och se hur jag ska göra. Det finns ju alltid biverkningar med att ta olika läkemedel och vaccin....


Kommentarer
Postat av: carro

Blev lite chockad över storlekarna. Om det inte är så att just mammakläderna har mindre storlekar? Eller så är det för att dom byxorna inte har knapp och gylf dom upplevs som mindre.

2009-10-28 @ 07:58:11
Postat av: Jenny

Tack söta du:o)Vi är så lyckliga!



KRAM!

2009-10-30 @ 10:34:01
URL: http://www.barnlangtan.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback