Grattis Lila!

Idag när jag slog på datorn möttes jag av en jätte rolig sak, nämligen att Lila har plussat, efter många års kämpande så har de äntligen lyckats på egen hand. Jag är så glad för eran skull, ett jätte stort grattis här med! 

Idag är det måndag och det innebär att det är dags för mig att sätta på min arbetskläderna igen. Jag hoppas verkligen att de har hunnit sätta på vinterdäcken på jobbarbilen, för inatt hade de inte gjort det och nu är det halt på nätterna.

När gubben kommer hem ska han sätta på vinterdäcken på våran bil också, känns inte kul att köra med sommardäcken på kvällen och morgonen när det är så här halt.

Igår kväll kom den första snön här, tyvärr var den inte kvar imorse, men det hinner nog komma en massa snö senare så vi kommer att hinna bli less flera gånger om ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback