Grattis pappa!

Idag är ingen vanlig dag för det är pappas födelsedag, hurra hurra hurra... sjunger här för mig själv...

Har sovit hos mina föräldrar inatt och just nu är det lugnet före stormen här....

Igår kväll var min pappa in i garaget och där upptäckte han så klart sin present från mamma, hon hade köpt han en snöslunga, kan säga att han var som ett barn på julafton.... Nu längtar han nog bara tills snön kommer så att han får börja använda undret...

Pappa fyller i alla fall 50 år idag och därför lägger jag ut en liten bild här på han som liten bebis :-)



Den här dagen kommer att innehålla öppethus hos mina föräldrar, så jag antar att det kommer att vara fullt ös hela dagen/kvällen/natten? så jag och gubben kommer att sova över här i natt.

Hoppas att ni alla får en bra fredag, kanske många barn som ska leka bus eller godis idag ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback