Grattis!!!

Idag fyller min kära man år, så vi kommer att ha huset fullt med folk hela dan. Jag och systersonen har precis kommit hem till oss nu, med oss hade vi presenten som jag köpte igår. Det var ett lyckat köp, han gillade den verkligen!

Gubben har bakat en egen smörgåstårta som jag är riktigt sugen på att smaka, den ser riktigt god ut :-)
Vi har även köpt min favorittårta, nämligen en Operatårta. Undra om jag kommer att kunna vänta tills det kommer några gäster eller om jag ska ta och äta lite tårta redan nu...

Ikväll kommer det att bli badtunna och några cider för mig. Ska bli riktigt trevligt, får se hur många av kalasbesöken som kommer att vilja bada. Skulle tippa på att det blir de flesta.

Jo förresten, igår gjorde jag och syrran upp en liten tävling mellan oss. Vi mätte oss över magen, höften och tog våran vikt. Så om en månad ska vi se vad vi väger och mäta oss igen och den som har minskat mest i de här tre sakerna vinner tävlingen. Vi har gjort upp att priset är en valfri 150 kr tröja. Så det här blir verkligen en sporre för mig att gå ner i vikt.


Bild lånad från www.google.se

Kommentarer
Postat av: Joanna

Det låter som du har en trevlig kväll framför dig! =)



Lycka till med tävlingen!



Kramar

2009-10-16 @ 21:40:53
URL: http://plusresan.blogspot.com
Postat av: rockygirl

Hoppas att du hade en underbar kväll igår. Lät gott med cider och ett riktigt varmt bad! Stort grattis till din man!!! Roligt med lite tävling, man blir lite mer peppad då att gå ner i vikt! Ha en underbar helg kram!

2009-10-17 @ 07:44:11
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback