Måndag

Så var det måndag igen och en ny vecka ligger framför oss.
Nattens arbete styrde vi upp bra, så det hände inga speciella incidenter :-) Nu har jag en natt arbete kvar plus helgen då såklart. Kommer nog att gå bra, men jag känner mig rätt så trött och sliten. Önskar att det vore sommar snart så att man kunde se fram emot 4-5 veckors semester. Det vore grejer det, men men det får man vackert vänta 8 månader till.

När jag var barnvakt förra veckan fick jag en jätte snygg klänning/tunnika av syrran och jag bara älskar den. Kändes inte riktigt som mig från början, men nu är det en klar favorit! Så tack än en gång!

Nu ska jag börja styra upp lite grejer här hemma innan jag ska iväg och jobba igen. Om 13,5 timme är jag ledig igen :-)

Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Åh jag längtar också efter sommar o semester!



Svar: Jag hade faktiskt sådan tur att det var en extra liten smal kartong inne i kartongen, där själva lampkupan vilade på. Och där var detta hålet redan urskuret. Just för att lampan skulle vila stadigt under transport antar jag. Så där hade jag tur! Men annars är nog en vas pyselkniv det bästa. Mät ut hålet med en vanlig mattallrik eller något annat som är i den storleken du önskar. Kram på dig!

2009-10-19 @ 20:17:43
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahaha, ja.. :) Det hade jag banne mig gjort, var nog lite trött igår. :)

Tack för att du uppmärksammade mig!

2009-10-20 @ 09:51:29
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback