Skogspromenad

Dagen började med en skogspromenad för mig, gubben och hunden. Det var en riktigt skön start på den här söndagen.

Sen var det bara att sätta på sig trädgårdshandskarna och börja klippa ner alla perenner. Vet egentligen inte om man ska göra det, men jag tycker att det är så fult på våren när alla blad bara hänger i rabatten, så nu är det mesta borta :-)

Idag är min veckas ledighet slut, det är dags för mig att börja om att jobba inatt. Fattar inte var den här veckan har tagit vägen, känns som att tiden bara har sprungit iväg...
Jaja, nu väntar en 50 timmars arbetsvecka och sen är jag ledig ytterligare en vecka. Känns verkligen lyxigt. Så jag ska inte klaga att jag har en tung vecka framför mig.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad skönt det lät med en skogspromenad. Ska nog bege mig ut i spåret någon dag. Brukar vara så lungt och fridfullt och det är en rätt så lagom promenadsväng.

2009-10-18 @ 16:18:07

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback