Trötter

Igår kväll var jag riktigt trött, somnade på en gång jag la huvudet på kudden.
Men idag känner jag mig pigg och utvilad. Ska på jobbet en sväng på ett personalmöte och så ska jag göra färdigt vårat nya schema, så jag avbryter min långledighet lite grann... men sen fortsätter jag vara ledig tills på söndag.

Vi hade en supermysig dag igår jag och systersonen, vi hann med en massa lek och även bygga en lite koja.

Idag ska jag som sagt på jobbet och efter det väntar en god middag hos min mormor, kalopps. Ska bli riktigt smarrigt!

Förresten, nu har jag börjat att tycka att det är kallt ute på morgonen, igår åkte min vinterjacka fram ;-)

Kommentarer
Postat av: C

Jo, hade tex alla storstäd på min schemarad tills jag nästan höll på bryta ihop. Då fick två av städdagarna byta plats så att den andra personalen hade dom på sin schemarad. Jag har även ALLA duschdagar utom 1. Och vi får inte ändra på dom dagarna för kunden (vilket jag kan förstå). Men man blir ju tokig ändå. Hoppas verkligen nya schemat är bättre annars går jag till facket. Kan ju inte vara lagligt att en person får göra allt.

2009-10-13 @ 10:49:41
Postat av: C

Jag har förresten också plockat fram vinterjackan för några dagar sen. Tom mössan! :) Tycker det har varit väldigt kallt och rått.

2009-10-13 @ 10:51:32
Postat av: Jenny

Min vinterjacka har också åkt fram plus vantar och halsduk. Jag tycker der är lite skönt att få frysa lite med tanke på att jag varit en vandrande ångbastu de senaste månaderna;o)



Va gott med kalopps, det gjorde ofta min mormor när jag var liten.



Kram!

2009-10-14 @ 08:16:38
URL: http://www.barnlangtan.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback