5 nätters ledighet

Nu har jag gjort min sista natt och är nu ledig ända tills på måndag. Inse att det är hela 5 nätters ledighet. Kommer att bli jätte skönt.
Har inga planer på vad som ska göras, utan jag får ta dagen som den kommer!

Sitter nu hos min mormor som jag har sovit hos nu medans jag har jobbat de här tre nätterna. Det är inte jag som har blivit bortskämd utan jag har skämt bort min mormor med att laga mat och fryst in åt henne som hon bara kan värma upp sen.

Snart ska jag iväg på sista jobbarmötet, känns verkligen skönt. Vi har nästan aldrig möten med jobbet men den här veckan blev det två, men men det ger ju lite fyllnadslön ;-)

Ikväll börjar Greys Anatomy om, längtar som bara den. Nu ska vi äntligen få veta hur det gick. Kommer 2 av skådespelarna att lämna serien eller vad kommer att hända...





Kommentarer
Postat av: Greta

åå vist känns det skönt att göra något bra för de äldre, för det är så uppskattat att man har en tanke på dom, värmer i själen att se de glad.

2009-09-30 @ 11:56:53
URL: http://morgonstund.bloggsida.se
Postat av: rockygirl

Ja, äntligen börjar greys anatomy!! Det har man väntat länge på!! Ska boka mig i soffan och inte röra mig ur fläcken!! Ha en underbar kväll! kram

2009-09-30 @ 19:01:12
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Älskar Grey´n Anatomy, finns inget annat program som jag skrattat och gråtit så mycket till. Då är det riktigt bra med andra ord.



Första gången jag är här på din blogg. Och jag blir verkligen gripen av dina inlägg. Mina föräldrar kunde inte heller få barn under nästan 8 år. De har berättat mycket och det gör ont i mig att läsa det du skriver. Jag hoppas hoppas hoppas att det kommer gå vägen snart, håller alla tummar och tår! Kramar Emmy

2009-10-08 @ 22:21:01
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback