AJ min mage..

Ajaj, jag har så himla ont i magen. Det började redan tidigare idag och då trodde jag att det var mensen som var på gång och det vet jag ju att den är, men jag brukar inte ha så mycket mensvärk innan den har startat.

Men jag börjar även att misstänka att jag kanske gick ut för hårt med att börja äta 2 stycken Duroferon per dag. Kanske hade räckt att ta en järntablett på morgonen...
Om det inte känns bättre imorgon så ska jag minska ner min dos...

Nu ska jag ta och lägga mig i sängen med vetekudden och hoppas att det känns bättre imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är säkerligen järntabletterna du får ont av.



Hoppas du mår bättre snart.



Kramar!

2009-09-21 @ 09:11:25
URL: http://www.barnlangtan.se/
Postat av: Greta

Nä mensvärk är inte roligt, för mig varierar det vissa ggr kan jag ha ganska mycket och andra inge alls. Fast jag blir för det mesta helt matt i kroppen första dagen, all ork försvinner liksom.



2009-09-21 @ 10:01:29
URL: http://morgonstund.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback