Bilkörning

Igår hade vi mina föräldrar här på middag, men kvällen blev väl inte som nån av oss hade räknat med. Först så sålde min lillebror sin bil, så då var han och de som skulle köpa bilen tvungen att komma förbi oss då mamma stod som ägare på den.

Sen blev min lillebror het och hade hittat en ny bil, denna fanns då 26 mil från oss. Då jag och min bror var de enda som kunde köra bil så var det bara att hoppa in i våran bil och åka ner och titta på bilen och köpa den. Var hemma igen vid 02 -tiden, jobbig dag kan jag säga. Det är inte ofta man kör drygt 50 mil utan pause..

Ikväll ska vi ha fest med jobbet, så först blir det förfest och sen utgång. Ska bli riktigt trevligt det här :-)

Hoppas att ni alla får en bra lördagskväll! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

kikar in på din fina blogg:-)

Jättefin!!



Kram

2009-09-26 @ 17:44:17
Postat av: Greta

Härligt att läsa att man inte är ensam om att göra galeskaps resor över dan.

Men det brukar vara väldigt roligt att göra såna grejer.



Hoppas ni har det trevligt på festen.



Jag har inte varit så aktiv senaste tiden så jag missade nog din tävling, men du kanske har flera.

Kram

2009-09-26 @ 20:09:21
URL: http://morgonstund.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback