Sammarbete

Nu har jag fått höra av olika personer att de inte har fått veta att man inte ska ta levaxinet tillsammans med kalciumprodukter.. tycker att det är mycket dåligt av vårdpersonal och apotekspersonal att inte tala om det när det kommer en patient som precis har fått det utskrivet. För de allra flesta människorna tar sin medicin med tex fil, för det ska ju vara bra... Jag hade i alla fall tur som fick det informerat. Sen är jag även en person som bara måste läsa bipack sedeln och där stod det ju. Men det är ju inte alla som är som mig....


Jag har inlett ett sammarbete med www.testlagret.se så jag kommer att annordna nån tävling här i bloggen senare. Så om ni behöver ägglossningsstickor, graviditetsstickor mm så tycker jag att ni ska klicka på länken ovan och beställa därifrån.

Själv beställde jag ett storpack med graviditetsstickor därifrån, tror att det var 20 stycken i förpackningen. Det gick snabbt tills de kom hem och billigt var det. Riktigt skönt att bara kunna frossa i att testa, vi som håller på med provrörsbefruktning blir nog lite av testmissbrukare ;-)

Kommentarer
Postat av: rockygirl

hihi, elller hur? man blir helt besatt!! Man önskar man hade kunnat ha hur många som helst! Min man sa till mig att jag fick sluta, tyckte nog jag blev besatt..haha =) Ha en underbar helg! Kram

2009-09-19 @ 05:08:31
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com
Postat av: Lila

Hej!



Barnvagnen är en dockvagn som varig min mammas, som hon lekte med när hon var lite. Den har använts flitigt av både mig, mina syskon och nu skruttan vår. Den är ascool.



Tack för tipset om sidan med billiga tester. Det är ju svindyrt på apoteket.



Kramis Lila

2009-09-19 @ 19:12:42
URL: http://drommenometttillbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback