Ja ni..

Ja nu sitter jag här igen vid datorn, ni tror väl att jag inte gör så mycket annat... hehe

Idag har jag varit iväg på ett möte med jobbet, efter det åkte jag till min föräldrar en sväng och där hade jag sån tur att jag blev bjuden på middag, min favorit, nämligen köttsoppa :-)

Sen var det bara att åka iväg och hämta upp gubben som hade varit på en liten fisketur, han hade fått en gädda på ungefär 7 kg, så han var nöjd.

Sen har jag inte hunnit göra så mycket mer. Funderar lite på vad vi ska hitta på att laga för mat imorgon då mina föräldrar ska komma hit och äta.
Än så länge lutar det åt grillat kött och potatisgratäng.


Kommentarer
Postat av: Lila

Oh....grillat kött och potatisgratäng. Det var inte igår. Hoppas ni får det trevligt.



Tack för dina kommentarer hos mig, blir så väldigt varm i hjärtat av dem och de gör det lite lättare att leva.



Kram Lila

2009-09-25 @ 00:21:56
URL: http://drommenometttillbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback