En natt avklarad

Nu har jag jobbat en natt och har en kvar. Känner mig lite små sliten idag då jag inte har sovit allt för bra.

Kände igår att det är så länge kvar tills den 17:e då jag har läkartid och även då ska jag ta nya blodprover, så idag har jag försökt att ringa och boka om provtagningstiden, men det var helt omöjligt att komma fram. Ställde klockan och ringde och ringde men bara upptaget så det är väl därför jag inte har sovit allt för bra.

När jag vaknade hade gubben gjort en jätte god kycklingwok, det är verkligen vardagslyx att få vakna till att middagen står på bordet.

Nu har jag en natt kvar sen är jag ledig hela 3 dagar innan det är dags att jobba igen.


Kommentarer
Postat av: carro

du har inte fått levaxinet utskrivet ännu? Kan ju vara bra att börja med det pronto för att hinna ställa in rätt dos så att värdet hamnar precis där det ska och inte för lågt. Kram

2009-09-07 @ 20:09:59

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback