Höstenväder

Igår hade vi en riktigt härlig höstdag här. Min svåger och systerson kom förbi och hälsade på. Det var så fint väder så vi kunde vara ute och det uppskattades av lillgrabben.

Idag ska vi på middag hos mina föräldrar. Min pappa behövde bli klippt och det uppdraget har min kära man vunnit, så det ska väl också hinnas med. Vi ska även se Män som hatar kvinnor. Jag har ju redan sett den men det gör mig inget. Vill att min kära man ska se den nu så att vi kan gå och se på Flickan som lekte med elden sen. Den har ju premiär på fredag. Tyvärr jobbar jag då, men kanske nästa vecka...

Nu ska jag försöka göra ett ryck med mig själv, kan inte sitta här i morgonrock hela dagen...

Kommentarer
Postat av: Sara

Okej, det lät ju dumt att det är svårt att kommentera, eftersom det är så jäkla kul att få kommentarer. :)



Jag har inte hört det från någon annan, men ska kolla upp det!



Skönt på ett sätt att det är olika från gång till gång, för då hoppas jag att jag får en "enkel" behandling den här gången. :)



Ha det gott!

Kram

2009-09-16 @ 15:23:30
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback