Ikea

Jag, syrran och mamma har gjort ikea hela dagen, kan det bli bättre än så?! Har kompletterat med ett till överskåp till tvättstugan, så det har jag nyss monterat ihop och väntar nu på att gubben ska sätta upp det.
Tror att det kommer att bli jätte bra. Som jag skrev tidigare för mycket förvaring kan man aldrig ha...

Jag har köpte även lite andra små saker så som pannlappar, ny matskål till vovven, vattenkanna, diskborste mm. Årets första julklapp har jag också inhandlat, känns skönt att ha börjat.

Efter att jag kom hem från ikea var jag en sväng på en leksaksaffär och tittade på dockvagnar, tänkte köpa en sån till systersonen i julklapp. Hittade en som vi gillade men tyvärr var den slut så den kommer in till veckan och då ska jag passa på att köpa den.

Mitt mål är att alla julklappar ska vara färdigköpta i början av december!


Kommentarer
Postat av: rockygirl

Älskar ikea! Man kan göra så många små fynd där! =) Va oxå där igår en runda. Hoppas du har haft en skön helg! kram

2009-09-06 @ 07:13:10
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback