Intensiv

Igår var vi först på en förfest hos en jobbarkompis och sen blev det taxi in till stan och utgång.
Kvällen var riktigt trevlig, det är inte ofta jag går ut men ibland så slår jag på stort ;-)

Nu ska jag snart ta och äta lite frukost/lunch och försöka ta tag i dagen.

Jag jobbar inatt, känner mig inte allt för uppladdad för det, men det ska säkert gå bra i alla fall.

Om jag ska sammanfatta hela min helg med ett ord så blir det INTENSIV. Känns som att jag har hunnit med så mycket på kort tid. Jag har märkt att dygnet har 24 timmar så det har inte varit många timmars sömn men det behöver man inte alltid.

Kommentarer
Postat av: Greta

låter riktigt kul må jag säga

2009-09-27 @ 12:24:03
URL: http://morgonstund.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback