Lite sömn

Jag skrev att man inte alltid behöver så många timmars sömn och det stämmer väl, men idag har det blivit alldels för lite.
Har jobbat inatt och när jag jobbar natt så brukar jag försöka sova till 16, det är 7,5 timmars sömn ungefär. Det är vad jag behöver för att orka jobba en natt till.
Idag har jag bara fått sova 6 timmar och jag ska jobba inatt igen. Hmm ska bli kul att se hur det kommer att gå. Varför jag har sovit så lite är för att vi har haft personalmöte mitt på dan idag. Kändes inte allt för lockande att gå på det, men jag hade tyvärr inget val.

Jag är hos min mormor nu, sov över här idag då hon bor 6 minuters gångtid från mitt jobb, kändes som att jag tjänade ganska mycket tid på det.

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen igen, om jag inte kan somna så kan jag i alla fall läsa lite i min bok... Luftslottet som sprängdes :-)

Kommentarer
Postat av: Greta

jo nog är det så att i längden kan det bli för lite sömn. Ta igen det sen.

2009-09-28 @ 20:30:10
URL: http://morgonstund.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback