Söndagsmys

Idag är det sista dagen på den här helgen. Det är riktigt fint höstväder här, solen skiner och det är varmt ute.

Vi har idag gjort det sista rycket här ute, vi har nu tagit bort alla utemöbler, grävt upp i blombänken och helt enkelt pysslat på här hemma. Så nu är vi redo för vintern.
Inte för att jag tror att den kommer snart, men man vet aldrig...

Senare ikväll ska vi bara ha en lugn hemmakväll, ett skönt avslut på den här veckan. Imorgon är det måndag och det innebär jobb för mig IGEN... fast då jobbar jag bara två nätter, jätte skönt.

Det verkar vara nån positvit plus trend nu, som jag skrev igår så läser jag olika bloggar, idag var jag in och läste ytterligare en av mina favoriter och ser då att Linda -Innan du fanns också har plussat, ett jätte stort grattis till dig med!

Kommentarer
Postat av: Greta

Åvad härligt att ha städat inför vintern ute, jag ska nog ta och göra det imorgon. Ha det bra.

2009-09-20 @ 20:14:33
URL: http://morgonstund.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback