Tvättstugan

Jag har ju pratat om att vi har hållt på att fixa i tvättstugan. Igår kväll gjorde vi klart det sista.

Så här kommer lite bilder på hur det såg ut före, klicka på bilderna så blir de större.


      

Som ni ser är våran tvättstugan riktigt liten och då krävs det att man har bra förvaring. Är riktigt nöjd med resultatet.



Till höger på bilden är hyllan som gubben har snickrat åt mig, ska sätta upp några krokar på den också. Gillar den riktigt mycket. Korgarna kan man flytta hur man vill.

Här kommer sista bilden på pysslet som jag sysselsatte mig med igår, det blev två stycken "burkar" till att ha tvättmedel i.



Nu är frågan var jag ska fortsätta här hemma, har i alla fall putsat fönstrerna på nedrevåningen idag. Så nästa steg är väl att göra höstfint där nere :-)


Kommentarer
Postat av: Greta

Vad fint det blev

2009-09-09 @ 20:17:59
URL: http://morgonstund.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback