Julklappsinköp

Idag har jag varit och köpt ytterligare en julklapp, denna gång blev det till systersonen. Köpte en dockvagn till han (skvallra inte syrran...)



Så här ser vagnen ut, det är en 4 in 1, så jag hoppas att han kommer att få roligt med den :-)

Känns så skönt att min julklappslista sakta men säkert sjunker, nu har jag inga mer saker som jag har kommit på att nån ska få utan nu gäller det att klura lite grann... men jag har ju fortfarande lite mer än 3 månader på mig, men mitt mål är att allt ska vara klart i början av december.

Nu ska jag ut på en promenad med gubben och hunden innan maten!

Kommentarer
Postat av: mamman

Va duktig du är som redan har börjat fundera på julklapparna. sån var jag tidigare men numera gör jag det i december, jätte dumt.

2009-09-16 @ 22:34:42
URL: http://www.babyonskan.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback