Jaaaa

Halloj!
Hoppas att jag har några bloggläsare kvar nu då jag inte har kunnat vara ute här så mycket på sista tiden. Men nu ska det bli ändring på det, nu fungerar nämligen äntligen vårat internet igen och jag är lycklig!

Idag har jag, J och mina föräldrar varit till ikea och där blev det att handla lite smått och gott. Hittade två söta barntyger som jag köpte. Köpte även en gullig skallra.

Annars har jag inte gjort nåt mer idag, jobbade inatt så jag är rätt så trött nu så snart väntar sängen om jag nu kan slita mig från datorn, vilket inte kommer att bli lätt ;)

Imorgon ska jag ta nya bilder på min mage, ha en fortsatt bra fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: IVF-karusell

Hallo tjejen. Vilken händig svärmor du har! Mobilen var ju så himla fin!

Säljer hon såna också tro? :-)



Kram

2010-04-16 @ 23:01:09
URL: http://www.ivf-karusell.blogspot.com
Postat av: Jenny

Så klart, här har du en bloggläsare som envist hänger sig kvar:o))



Skönt att tekniken fungerar igen. Ser fram emot magbilder!!



KRAM!

2010-04-17 @ 08:16:22
URL: http://www.barnlangtan.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback