Påskafton

Nu har jag precis kommit hem från min föräldrar där jag har ätit en riktigt god påskbuffe. Är riktigt mätt nu, känns nästan som att jag ska spricka och ändå åt jag inte så mycket.
Funderar lite på hur jag ska orka smaka några godisar från min påskhöna som jag fick med mig hem ;)

Jag ska snart ta och krypa upp i soffan och bläddra lite i min nya föräldrar tidning som jag köpte idag, de hade testat 10 olika barnvagnar så det gäller att läsa och se vad de har kommit fram till, känns som en hel djungel bara man tänker på vagnar.

Jag har funderat lite på om vi skulle köpa ett angelsound för att kunna lyssna på pyrets hjärtljud men vi har inte kommit fram till nåt än. Har nån av er ett sånt och vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: carolina

jag skulle nog säga nej till angelsound, har hört att dom är skadliga. boka in lite fler VUL/UL istället =)

så du köpte föräldratidningen? hihi=)

2010-04-03 @ 20:58:29
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Cornelia svarar:

Fortsatt trevlig påsk!

2010-04-03 @ 22:58:21
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag köpte inte heller ett - dels har jag också hört att de inte är riktigt bra och jag skulle nog överanvända det om jag hade det så nojig som jag var emellanåt. Samt att OM jag inte hörde ngt skulle jag bli hur rädd som helst så de pengarna sparade vi.

2010-04-04 @ 09:43:22
URL: http://www.flatcoated.bloggagratis.se
Postat av: Lotta

Glad påsk på dig!



Jag hade tänkt skaffa en men fick veta tidigt att jag hade moderkakan i framvägg så det var meningslöst.



Sen när vi gjorde tillväxtultraljuden (då är ju bebisen stor så den orkar göra nått) vred lillan alltid på sig och grejade när de körde dopplern. Jag frågade BM varför och hon sa att det är för att bebisen tycker att den är stressande och obehaglig när den passerar huvudet och försöker "dra sig undan". Fy! Var glad då att jag aldrig skaffade en Angelsound så mitt råd är också att låta bli. Lägg de pengarna på ett privat UL :)

2010-04-05 @ 12:15:23
URL: http://knyte.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback