Påsken är slut

Så börjar påsken lida mot sitt slut för detta år. Igår hade vi strålande sol här och då passade jag på att sitta ute på en stol hos mina föräldrar men blev då så trött så det blev en sväng förbi deras soffa där jag somnade en timme. Måste verkligen bli bättre på att vila på dagen.

Idag har solen lyst med sin frånvaro så vi har istället för att vara ute uträttat en hel del ärenden. Börjde dagen med att åka förbi syrrans nya hus som de har köpt. Lägligt då vi kom dit så kom de också precis med släpet fullt med golv, så vi hjälpte dem att lasta in allt i garaget.

Sen var vi en sväng förbi affärn och handlade hem lite smått och gott, börjar bli less på påskmaten så idag blir det tacos till middag.

Igår fick jag äntligen till det med en nedräknare tills bebisen kommer, idag är det 202 dagar kvar ;) Imorgon går jag in i vecka 12, ännu en milstolpe på våran resa.

Tack för alla era kloka ord angående angelsound. Har nu beställt en, fast många av er inte tycker att man ska köpa en.
Jag resonerar så här, bättre en lugn mamma än en stressande mamma. Jag/vi kommer inte att lyssna efter hjärtljudet varje dag, utan kanske högst en gång i veckan. Vi kommer inte heller att lyssna långa stunder. Sen kommer jag inte att få panik om vi inte hittar hjärtljudet heller för jag vet att det kan hända.
Men som läget är idag då vi inte får göra nåt fler ultraljud så måste jag få veta att allt är bra med vårat älskade pyre. Vårat nästa ultraljud är först i slutet av maj, då jag är i vecka 19.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback