Långledig

Idag är jag och våldgästar mina föräldrar igen, denna gång blev vi inbjudna på middag och då passar jag på att sitta vid datorn en stund och blogga lite.

Natten som var jobbade jag så nu är jag ledig ända tills nästa måndag, kommer att bli så skönt. Har inga måsten alls som jag vet om som ska göras i veckan.

Idag är jag i vecka 11+5, så snart har jag gått 12 fulla veckor och då får jag stryka ytterligare en punkt på min lista.

Innan vi kom hit till mina föräldrar så var vi förbi mina svärföräldrar och där visade svärmor de senaste sakerna som hon hade gjort till pyret. Så himla roligt med en massa hemma gjorda saker :) Pyret kommer att ha många saker som ingen annan har.
Jag gav även svärmor ett mönster på en uggleburk som jag har hittat på nätet som hon skulle virka åt pyret. I burken tänkte jag att man kunde förvara tuttarna.

Kommentarer
Postat av: towis

åh grattis till bebis :)

2010-04-11 @ 19:55:37
URL: http://towis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback