Festival

Ihelgen är det festival här istan så igår var vi ju tvungna att åka in och kolla läget lite grann. Torsdag är alltid gratis och gratis är ju gott ;)
Solen sken så självklart var det mycket folk. Vi gick eller jag kanske skulle skriva vankade omkring och kollade in alla olika stånd med mat. Det slutade med att vi köpte wokade nudlar med grönsaker och grillspett. Hur gott som helst var det.
Efter en stund var min kropp slut så då var det bara att sätta sig i bilen och åka hem igen.

Idag har jag varit en sväng till för att kolla utbudet på tivolit med mina föräldrar och systersonen. Systersonen åkte en karusell och sen skulle jag som den snälla mostern jag är försöka mig på att vinna lite choklad (med lite ska ni läsa mycket) jag valde två nummer och mitt nummer vann, jag blev såklart överlycklig tills jag upptäcker att jag bara har vunnit ett litet gossedjur så det fick lillgrabben som var mycket nöjd. Syrran blev inte lika glad och tyckte att bebisen skulle få det men det ville inte grabben ;)

Nu har jag nyss kommit hem och sitter bara och tar det lugnt här i soffan. Mina ben känns svullna så det blir en lugn och skön hemma kväll.


Kommentarer
Postat av: Erica B

Tror 2-åringen uppskattar gosedjuret mer än bebis :-) det tog ett bra tag innan Isak gillade gosedjur "at all" och han är fortfarande mycket restrektiv med vilka han gillar och inte.



Kul med festival!

2010-08-07 @ 13:25:11
URL: http://flatcoated.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback