Kräftskiva

Ikväll ska vi ha kräftskiva igen, vet inte för vilken i ordningen det är. Men kräftor är lika gott oavsett hur många gånger vi äter det ;)
Den här kräftskivan ska vi ha med våra grannar. Det blir vi och ett par till och deras söta dotter på 1 år.
Så det blir såklart kräftor och även bad i badtunnan som står på schemat för ikväll. Hoppas bara att det slutar att regna, känns inte så där jätte kul att bada i regn men allt går.

Så jag ska snart gå ett varv med snabeldragaren här hemma, inte för att det kändes så roligt men det är nog ett måste ;)

Sen har jag nog inte några fler "måsten" som jag behöver göra idag. Ska försöka ta och vila lite senare då jag märker att jag blir så trött och har mer ont på kvällarna då jag har hoppat över vilan.

Sist vi åt kräftor var i söndags med mina föräldrar och syrran, svågern och systersonen. Då såg det ut så här hos oss.




Kommentarer
Postat av: Anna

Enligt barnmorskan är det två tjejer och hon sa att hon skulle bli förvånade om det visade sig bli något annat men det är ju aldrig 100% på flickor..



Nu ligger bilder på snuttefiltarna uppe!! :)

2010-08-28 @ 12:59:32
URL: http://jiovanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är bommulsstyg..

2010-08-28 @ 14:08:27
URL: http://jiovanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback