Lördagsjobb

Kom precis på att jag inte har uppdaterat bloggen idag. Har haft fullt upp men samtidigt inte. Började dagen med en sväng till affärn för att fylla kylen och godishyllan ;)
Sen kom mina föräldrar hit, så pappa och J har jobbat med veden. Tömt släpet på ved som de sedan har staplat in i vedbodan. Sedan har de åkt två svängar till och hämtat mer ved. Perfekt när J får hjälp när inte jag orkar hjälpa till.
Jag och mamma har suttit i varsin stol och bara haft det mysigt med en bok. Kan nog inte bli en bättre lördag än så!

Vi har nyss ätit en riktigt god middag som bestod av grillad kycklingfilé och fläskfilé med olika såser och till det färsk potatis som vi har gjort i ugnen på en saltbädd. Så nu är jag & pyret riktigt mätta och ska gå ut och hålla mamma/mormor sällskap igen med boken i högsta hugg!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Perfekt lördag :)

Men du, hur gör man potatis på saltbädd?

2010-08-08 @ 13:00:43
URL: http://knyte.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback