Regnar

Gårdagens kräftskiva var riktigt trevlig. Vi började kvällen med ett bad i badtunnan. I slutet av badningen så började det att små regna men det var bara skönt. Lilltjejen hade det riktigt roligt när hon badade, hon "simmade" från famn till famn.

Sen var det dags att äta och jag vet inte om jag någonsin har ätit så mycket skaldjur som jag åt igår. Det är bra att jag är gravid så att jag har nåt att skylla på ;)

Till efterrätt hade jag gjort Gino, vilket alltid är lika gott. Den här gången tog jag hallon, mango, päron, kiwi och självklart hackad vit choklad över. Det var riktigt mumsigt.

Idag så är jag lite små seg, men det är skönt att inte behöva vara bakis i alla fall, gubben är nog lite mer trött än mig ;)

Sitter och tittar ut och ser att det regnar nu och då funderar jag på om jag skulle baka nåt. Men vi får se om min tanke kommer att stanna vid just en tanke eller om jag kommer att baka nåt. Måste nog gå igenom mina recept och se om jag hittar nåt och framförallt om jag har allt hemma till det.

Jag kanske även ska ta bilen och åka in till ohlssons tyger som har sin sista readag på tyger idag. Ja nu har jag några olika alternativ att välja mellan :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för tummarna! De behövs. Börjar bli sjukt nervös nu..



Låter som ni haft en trevlig helg, kräftor är ju så jäkla gott!

Kram

2010-08-29 @ 20:23:39
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback