Aj

Igår var det verkligen inte min dag.... Allt började med att jag skulle sätta på mig mina ringar (som jag fick ta av mig i somras då fingrarna svällde upp) tänkte att nu när jag har gått ner i vikt så borde ju de passa igen. Började med förlovningsringen som gled ner för att fastna. Panik uppstod och jag prövade med diskmedel men det gick inte. Änu mer panik då det började göra ont. J försökte och försökta dra  bort ringen. Till slut gick det inte längre så det var bara för J att ta fram tången och klippa bort den.
Så nu har jag en förlovningsring som är trasig och en vigselring som ligger i en ask. Mitt finger är rött och ser extra svällt ut idag...

Resten av dagen fortsatte med att jag var ledsen, vet egentligen inte vad det var för fel. Men jag grinade för minsta lilla. Jag kan tänka mig att min huvudvärk och trötthet spelade en roll i det hela.

Jag & gumman tog en tidig kväll igår och idag känner jag mig utvilad och glad ;-) Hade gärna velat gå ut på en promenad med -26 grader är lite för kallt. Så vi får hålla oss inne idag, har nog tänkt att göra lite julgodis så att vi har nåt gott att bjuda på till jul.


Kommentarer
Postat av: Marre

Oj låter inte kul.

Vad kallt ni har det.



Jag undrar hur du gör för att märka bilderns med (c) 2010 Mrs Sara? Det kan vara bra att göra så så att ingen kan ta bilderna menar jag=)



Kram kram!!

2010-12-14 @ 13:29:08
URL: http://tilldendagen.blogspot.com
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Jag kan inte heller använda min förlovninsring än. :-(



Jag får på mig den men den är för tajt att ha och risk för att den fastnar!

Lite trist!



HUr går det med lilltjejen er då? Bar fint hoppas jag! kram

2010-12-14 @ 14:25:22
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nej vad tråkigt med ringen.. jag gjorde nästan likadant fast med min vigselring, förlovningsringen går på och då trodde jag att den andra också skulle passa men icke som tur var fick jag av den

2010-12-14 @ 17:02:46
URL: http://kronsten.blogspot.com
Postat av: Louise

Ja, visst är det härligt att få sova en "hel" natt... tråkigt med din ring.... Hoppas du får en skön dagi dag!



Kram Louise

2010-12-15 @ 05:02:03
URL: http://ivfmare.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vilken otur med ringen! Ta inte illa upp men jag kunde faktiskt inte låta bli att skratta lite för jag känner igen mig så himla mycket. Typ samma dag som vi kom hem från BB försökte jag sätta på mig min förlovningsring. För mig var det då helt kört och den gick inte ens ner halvvägs (med dig i åtanke var det kanske bara tur). Optimist som jag är har jag sen i takt med att kilona nu rasat provat ringen med nedslående resultat så tills idag när jag lästa ditt inlägg har den legat gömd i lådan. Idag blev jag så inspirerad av dig och med -12 kg och lättare än före graviditeten så sitter den på fingret. Konstigt nog känns den ändå väldigt, väldigt trång... Okej att jag fått degklumpsmage av graviditeten men varför prinskorvsfingrar? Kram och ha det bra i kylan!

2010-12-15 @ 10:24:00
URL: http://turbolina-twin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback