En liten lista

Här kommer en lista som jag har snott av Anna.  Måste uppdatera listan igen då min syster påminde mig om att jag har åkt ambulans i Turkiet med J också.

1. Hur gammal är du om fem år? 34 år
2. Vem var den senaste du träffade? En granne
3. Hur lång är du? 177 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Bröderna Karlsson
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Tack så mycket, hon brås på sin mamma ;-) Tack för kortet! God jul & Gott nytt år till dig med.
7. Vad är dagens planer? Fixa med Cornelias fotoalbum.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, men skickar även många sms.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? För några dagar sedan 

11. Vilken ögonfärg har du? Brun
12. När vaknade du idag? Jag klev upp klockan 7.
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, flera kattungar. En kattmamma hade lämnat ungarna vid mina föräldrars hus.
14. Vilken är din favoritplats? Här hemma med mina nära och kära.
15. Vilken plats föredrar du minst? Ute i snöstorm
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I samma stad, med samma man och kanske med ett barn till.
17. Vad skrämde dig som barn? Råttor
18. Vem fick dig att skratta senast? Cornelia
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

 

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 st om jag räknar alla, men jag använder bara en.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja det har hänt
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Ja
27. Vilken är din favoritglass? Apelsin och chokladglass
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av på huslånet och resa nån stans med min familj.
29. Tycker du om kinamat? JA!
30. Tycker du om kaffe? Nope 

31. Vad dricker du till frukost? Juice
32. Sover du på någon särskild sida? På höger sida
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? Självklart
35. Är du en beroendemänniska? Nej
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja min lillebror fyller på samma dag som mig.
37. Vill du ha barn? Ja jag har precis fått ett barn och skulle gärna ha fler.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, med en vårdtagare och i Turkiet med min man.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet


41. Vad spenderar du helst pengar på? Bebiskläder
42. Äger du dyra smycken? Nja
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Coca-cola
45. Vem är den roligaste människan du känner? Min man
46. Välj ett ärr på din kropp? På knät, blev fälld när jag spelade brännboll på mellanstadiet.
47. Vad har du för ringsignal? Poker face
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Tyvärr inte
49. Flirtar du mycket? Nej
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har bara en liten bild och den togs på vårat bröllop

51. Kan du byta olja på bilen? Jag kan, men gör det inte
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Kommer tyvärr inte ihåg det
54. Läser du dagstidningen? Ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Hehe, är tyvärr lite för trångt för det i baksätet
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? RixFm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Personers namn som vi ska bjuda på dopet.
59. När var du i kyrkan senast? Var på ett dop i somras


Kommentarer
Postat av: syster

Nu ljuger du allt. Du och J åkte ju ambulans i turkiet.



Är verkligen J den roligaste du känner? Jag är väl så mycket roligare ;)

2010-12-18 @ 18:24:37
Postat av: Linda

Ja babyskyddet kan man ju ha i egen kundvagn förstås, men Mileon är ju så liten ännu o sitter så dåligt i den - vill skona hans stackars rygg så han slapp sitta där så länge. Han skulle isåfall fått suttit över 1½ timme, för tok på länge för en sådan liten. Vi tänkte tanken snabbt men ska man handla mycket så tar det tid.

2010-12-19 @ 11:46:59
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback