Kallt

Ute är det -28 grader så jag håller mig här inne idag framför kaminen som brinner för fullt.
J & Cornelia är hos farmor och farfar för att kolla på våran bil, så då har jag passat på att plocka ihop och städa här hemma. Vilken skillnad det har blivit här hemma med en till i familjen. Cornelia är så liten men samtidigt så har hon en massa saker som vi lägger här och där, så det blir lätt stökigt här hemma.

Har hunnit med lite fler saker medans de har varit borta. Just nu håller jag på att vika lite servetter som ska vara till dopet. Vi ska ha dopet i slutet av januari, men tiden går så fort så det gäller att börja i tid.

På tal om dopet så tar jag gärna emot goda recept på fika som man kan bjuda på. Det får gärna vara lätta att baka och att göra i förväg.


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Tack!



Vad skönt med kamin. Det hade jag gärna haft idag med. Känner mig lite frusen..

2010-12-29 @ 13:17:31
URL: http://annasunderbara.blogg.se/
Postat av: Lisa

Oh my... 28 minus! Förstår att ni håller er på hemma plan och att du skrattade åt mina 17. Kram kram

2010-12-29 @ 22:12:53
URL: http://turbolina-twin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback