Ökat

Nu har vi gett Cornelia ersättning i en vecka och idag var det då dags för domen på bvc. Jag & var helt säkra på att hon hade gått upp i vikt.
Vid förra veckans besök vägde hon 4320 gram, jag gissade att vikten skulle ligga på 4600 gram och J tippade på 4800 gram. Jag var närmast, hon väger nu 4680 gram, så på en vecka hade hon ökat 360 gram vilket barnmorskan var riktigt nöjd med. Så nu ska vi inte tillbaka förrän den 22:a december då det är dags för ett läkarbesök.

Sen var det dags för oss att åka och handla lite grann. Passade då även på att springa in på Toys´R us där vi köpte två julklappar till gumman. Så nu måste jag passa på att slå in dem när hon ligger och sover så att hon inte ser vad hon ska få ;-)

Idag tycker jag att ni ska köpa expressen och läsa artikeln: Fyra miljoner barn senare får han nobelpriset. Min bloggkompis Jenny har blivit intervjuad!


Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Ja det är en ljuvlig syn!



Härligt att hon ökat i vikt så bra!

Går allt bra annars?



KRAM

2010-12-09 @ 17:06:52
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Skönt att hon gått upp i vikt:o)



Tack för länkningen:o))



KRAM!

2010-12-09 @ 17:35:51
URL: http://www.barnlangtan.se/
Postat av: Anna - Mamma till Kevin

Va skönt att det går bra!



Önskar er en fin helg!



kram

2010-12-10 @ 09:43:26
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback