Fungerande värme

Det var som min man trodde med våran bil, bara en sladd som hade lossnat. Så efter att ha tinat av bilen (hade hur mycket is som helst under den) så kunde han fixa den, så nu är det bara att tuta och köra ;-)

Gårdagen tillbringades först på stan, då vi började dagen med att äta lunch ute och sen hälsade vi på min mormor.
Sen var det middag hos mina föräldrar innan J & min pappa åkte iväg till ett garage för att hålla på med våran bil.
Då passade jag & mamma på att ha mys med Cornelia.

Idag ska vi bara vara hemma. Har inget inplanerat och det känns så skönt. Det verkar vara värmare ute så då får vi passa på att gå ut på en barnvagnspromenad, alltid lika skönt att få röra sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback